4 Mart 2014 Salı

Futbol Tarihinin En Önemli Sözleri

Futboldan Anlamlı Sözler


FATİH TERİM
"Kendini GS'ye adamış ve bu ailenin ferdi olmaktan her zaman gurur duymuş birinin GS'den vazgeçeceğine inanmak gerçek dışıdır."

SLAVEN BILIC
''Dünyayı tek başıma kurtaramayacağımı gayet iyi biliyorum. Ancak haksızlığa karşı hep ön saflarda olacağım.''

SLAVEN BILIC
"Kadınlara büyük saygı duyuyorum ama futbol onlardan daha güzel."

AATIF CHAHECHOUHE
"Soyadımı doğru yazabilmek için yıllarca uğraştım. Ne anlama geldiğini de hâlâ bilmiyorum."

PHIL JONES
"Wayne Rooney antrenmanlarda mutlu ve gayet rahat. Hatta bize, o kötü şakalarından bile yapıyor."


"Artık özel değilsin, artık özel değilsin." Manchester United taraftarlarının Jose Mourinho tezahüratı.

GHEORGE HAGI
"Ben Galatasaray'a gelmekle kalmadım, Galatasaraylı oldum. Galatasaray'ı hissetmeye başladığım gün, imzasını kalbime attım."

ABBIATI
"Ne olduysa üç dakikada oldu. Hayatımın şokunu yaşadım. Galatasaray sanki uzaydan gelmiş gibiydi."

(3-2'lik GS-Milan maçı için.)

PHILIP LAHM
''Beni bu sezon sık sık maç yapmak değil de sık sık kupa kaldırmak yordu... "

SAMUEL ETO'O
''Çok büyük hocalarla çalıştım ama Mourinho gibi başka bir karakter yok. O etrafınızdayken asla sıkılmazsınız ve ondan 1 tane var.''

ARSENE WENGER
''Taraftarımızdan tek isteğim, Türk Bayrağı'na karşı saygılı olsunlar yeter, çünkü Türkler bayrakları için canını verirler. "

MARIO BALOTELLI
''İtalya milli takımında oynamaktan daha da güzel bir şey varsa o da Pirlo gibi bir sihirbazla aynı takımda oynamaktır... "

LUIS SUAREZ
"Daha 4 sene öncesine kadar Play Station'da sırf Gerrard'ı kontrol etmek için Liverpool'u seçerdim, şimdi beraber oynuyorum."

FELIPE MELO
"Forma numarası sorun değil ama önemli ise eğer 3 numaralı forma ile Bülent Korkmaz gibi burada efsane olmak istiyorum."

JURGEN KLOPP
''Marco Reus, Messi ve Ronaldo kalitesinde bir futbolcu dediğimde insanlar bana gülmüştüler. Şimdi ise saygı duyuyorlar. "

CHICHARITO
''Evet hristiyan olabilirim ama örnek aldığım tek insan Hz.Muhammed (sav)'dir. "

CRISTIANO RONALDO
''Messi zeki, İbrahimoviç güçlü, Beckham yakışıklı diye seviliyorlar. Ben ise sevilmiyorum çünkü bunların hepsi bende var. "

LUIS FIGO
''Çok iyi bir forvet mi arıyorsunuz, araştırmayın çünkü her zaman en iyiler Atletico Madrid'tedir. "

LIONEL MESSI
''Ronaldo mu yoksa sen mi diye soranlara, Ronaldinho'nun hala hayatta oldugunu söyleyip konuyu kapatıyorum. ''

NEYMAR
''Küçükken David Beckham hayranıydım.. Büyüdüm ve şimdi bakıyorumda hiçbir şey değişmemiş. "

ANDRES INIESTA
''Cristiano Ronaldo çok iyi bir insan ve muhteşem bir yetenek. Bazı insanlar onu sürekli eleştiriyor nedenini anlamış değilim."

ARSENE WENGER
''Walcott o kadar hızlı ki bazen antremanlarda kendini kaptırıp topu geçtiği oluyor. "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder